Hippospace Download
Placid Plastic Duck - Hippospace Download brings you and the ducks on a relaxing tour of the deep space! With this additional location, you'll enjoy a funfair experience in space, a lazy river of lights, and a calm, solitary ride in orbit. Come check the cockpit and meet 3 special spatial ducks!