Help Will Come Tomorrow
Game focuses on the survival of the characters: meeting their needs, gathering resources, expanding the camp, exploring surroundings. In order to win player needs to learn the personality of the characters and work out relations between them, mitigating conflicts and taking care of the morale. Manage scarce resources and stay alive in frosty wilderness of Siberia before help arrives.