Hellpoint Demo: The Thespian Feast
This is a standalone story in Hellpoint universe, a dark and challenging action RPG set in the world where the line between science and occultism is blurred. The Thespian Feast tells the story of an investigator arriving at Irid Novo station 50 years after the Hellpoint events.