Hello Neighbor: Home Invader Bundle
Get three games in the Hello Neighbor series at a discount! This is a must-do to learn all the Neighbor’s secrets! Hello Neighbor is a famous stealth horror game about sneaking into your neighbor's house to figure out what secrets he's hiding in the basement. Hello Neighbor: Hide and Seek follows the tragic story of the Neighbor’s family in this dramatic prequel to Hello Neighbor. Experience playing a game of hide-and-seek with your brother as you both deal with a loss of a family member. Secret Neighbor is a suspenseful Multiplayer Horror Game where a group of kids try to rescue their friend from the Neighbor's creepy basement. Only problem is one of the kids is the Neighbor in disguise.