Hell Let Loose - Cavalry Coat
Battling through the most severe weather, the new Soviet coat reminds the tanker of the relentless winter and measures taken to survive. This downloadable content contains: The Cavalry Coat – worn by the Soviet tank crews throughout the war. Stained by the grease and grime from the heavy machinery, it’s well-insulated mix of suede and sheep’s wool protected the crew from the cold. (Available for the Soviet Tank Commander and Crewman)