Heavy Cargo – The Truck Simulator: Mission Pack
10 brand-new missions – 10 new challenges! With the “Mission Pack,” you expand Heavy Cargo – The Truck Simulator with 10 additional unlockable* heavy haulage missions featuring complete new types of cargo. Whether it’s massive concrete elements, hefty steel beams, or as a special eye-catcher some truly unique pieces from prehistoric times that are sure to turn heads and cause some nervous steering on the roads. Each mission presents you with new logistical challenges and puts your full skills as a Truck driver to the test. Included in the DLC: - 10 unlockable* heavy haul missions - New cargo types, including concrete elements, steel beams, and dinosaur sculptures So get ready, start the engine, and aim for that 3-star rating! *The DLC missions integrate into your current game progress and are unlocked based on the missions you've completed so far.