Hamstory
Hamstory is a heartfelt 2D pixel platformer where every fall is part of the journey forward. Join Hamcho on a touching adventure to reach Haessi Star. Along the way, you will leap across challenging paths, sometimes miss your jump, and try again. Each attempt helps you grow stronger, teaching you how to go a little further than before. The way forward is not always clear, but with patience and a bit of courage, you will find your own path. As you travel, you will meet kind animal friends who share their stories and cheer you on. By helping them, you can learn new techniques and discover small moments that make the journey feel meaningful. Even when things do not go as planned, you are never alone. The world of Hamstory is brought to life with carefully crafted pixel art and gentle animations. Changing seasons shape the atmosphere as you progress, making each step of the adventure feel fresh and alive. Keep leaping, keep trying, and create your own story as you make your way toward Haessi Star.