Hamster Playground
All Aboard the Hamster Train! Prepare for cuteness overload, relentless training, and fierce rivalry as you and your hamsters take on challenges while traversing the maze and riding a skateboard, with more modes coming soon! Be the first to cross the finish line to earn rewards and yummy treats! Features: - Experience fierce competition in a laid-back style – all you need is a single button, but don't think for one second that it means you won’t break a sweat! - Race AI-driven hamsters in mazes and on drag strips – more modes to be included in the full game upon launch; - Enjoy multiplayer modes – compete with others, whether they're next to you (up to 4 players locally), or hundreds of miles away; - Develop your hamsters’ abilities and skillsets to compete against higher-level opponents; - Look after your hamsters and expand their house – furnish it with new equipment and make it the mansion they deserve; - Name your hamsters and customise them – there are over 100 cosmetic items! - Enjoy detailed graphics and cute animations, no matter what mode you're playing!