Hamster Playground - Tales & Tails Skin Bundle
Step into a world of fashion and adventure and give your hamsters a style overhaul worthy of legends with the Tales & Tails Skin Bundle, five iconic skin packs spanning eras, intrigue and illusion: - Ancient Skin Pack: Egyptian pharaoh headdresses, Greek togas and golden laurel wreaths - Conquerors Skin Pack: rugged Viking tunics, horned helmets, pirate coats and tricorn hats - Detectives Skin Pack: trench coats and classic detective caps - Magicians Skin Pack: flowing capes, top hats and mysterious emblems - Time Travellers Skin Pack: sleek futuristic suits and high-tech accessories Mix and match these five packs for endless hamster style combinations!