Hamster Playground - Royal Hamsters DLC
It's time for a little fantasy in our lives! Royal Hamsters is the next DLC pack for Hamster Playground - a fantastic dose of content that adds new elements to the gameplay. This time there is a chance to impersonate our hamsters into knights, dragons, princesses or jesters Help them by decorating their home in castle style, dressing them in new costumes reminiscent of royals. Perform new tasks and learn new professions as if from medieval stories. Royal Hamsters DLC includes: New items matching medieval stories for the hamster's home; Costumes including a jester or a dragon Brand new quests with unique rewards; New jobs to do for your Hamsters.