Halls of Torment - The Boglands
Beyond the cursed Halls lie the Boglands—a sunken realm of creeping roots, drowned spirits, and creatures that never died quite properly. This large expansion for Halls of Torment opens a festering new frontier, introducing fresh heroes, mechanics, and challenges for those who believe they've tamed the torment. Trudge through a murky swamp teeming with insects, spirits, and ancient walking trees. Time is not your enemy here—survival is. Victory lies not in the grains of sand in the hourglass, but in the piles of slain foes. The Crone summons twisted plant life to ensnare enemies and spread Decay, a creeping affliction that weakens defense and shatters block chance. The Alchemist hurls volatile mixtures imbued with elemental powers—customizable for fire, ice, lightning, or earth. He thrives in chaos, and favors builds that harness multiple elements at once.