Guilty Gear -Strive- : Season Pass 2
[GGST Season Pass 2 Content] An exciting season pass that includes 4 additional playable characters, character colors and stages as additional DLC for the Guilty Gear -Strive- game. *Be aware that GGST Season Pass 2 can be purchased as a bundle or on its own. Please be careful to ensure you do not make a duplicate purchase. [GGST Season Pass 2 Content] ・DLC Additional Color Pack #2 ・DLC character #6 Bridget ・DLC character #7 Sin Kiske ・DLC character #8 Bedman? ・DLC character #9 Asuka R♯ ・DLC stage #3 Fairy's Forest Factory ・DLC stage #4 Tír na nÓg *Purchasing the main product is required to access this content. You will also need to have downloaded the latest updates.