Grand Slam Tennis Open XBox
Play the 4 Grand Slam Tournaments in this higly realistic tennis game. Play solo or against friends and family in the local multiplayer split screen mode. Tons of 3D animations and all real tennis ball effects/shots makes Grand Slam Tennis Open the most playable tennis game on XBox store! Main Features: -Full 3D -8 Players including 4 Female Players -lift/slice/volley/smash/lob/passing shots -Solo or Local Split Screen Multiplayer -Realistic Tennis Sounds -Tournament Mode -Ball Machine Training Mode Win the Grand Slam!