Golden Idol Investigations: The Lemurian Phoenix
Travel to Lemuria and investigate a deep reaching conspiracy that has infiltrated the upper echelons of Lemurian aristocracy and its King. Mingle with new age cults, gurus with potentially supernatural powers and charlatans that just want to scam westerners in Golden Idol Investigations: The Lemurian Phoenix. Ancient prophecies, divine revelations, and royal decrees weave together this strange saga. Yet the truth behind the events that transpire remains a mystery… Royal Celebrations Gone Awry Amidst the Lemurian aristocracy's extravagant holiday celebrations, a murder ignites a complex conspiracy that reaches back to 1910. Return to the scene of the crime and uncover the truth. Loyal Dedicants As technology fades, spirituality flourishes. Charismatic gurus rise to power, drawing loyal followers with their divine messages. But even those of higher power have their flaws and can’t be relied upon to act morally. Under this reign those who sin face severe consequences. Blood is Spilled Moral compasses aren’t always aligned leading to a power struggle. Alliances built on deceit fall creating a power imbalance. Only one can emerge victorious and rule the masses. Unravel Five New Scenarios Explore themes of deceit, wealth and power in five new scenarios spanning from 1910 to 1950. Your pursuit of the truth will lead you through decadent parties, ancient temples and dangerous rituals. Decipher the Prophecy As you delve deeper into the conspiracy, you will be challenged to decode cryptic messages and piece together the threads of a mystery that will leads to a shocking revelation.