Gold Bundle
Gold Bundle 8 rare outfits, 1 stamp, 1 emote, 500 Metanium, 30 Beam Shards, and more! The Gold Bundle is a great value! Don't miss out on this once-in-a-lifetime opportunity! Gold Bundle includes: ● Rare Outfit Sets: 8 types of High-Tech suit outfits (head, top, bottom, shoes, gloves, back gear, hoverboard, accessories) ● Stamp: exclusive stamp to the High-Tech suit ● Emote: exclusive emote to the High-Tech suit ● 500 Metanium ● 30 Beam Shards *Notes This DLC product is not eligible for duplicate refunds even if you already own its components, so please check before purchasing.