Gloomhaven Mercenaries Edition
FROM GLOOM ONLY GREED AND DEATH EMERGE Experience one of the hardest Tactical RPG and lead your band of mercenaries through and unforgivingland where every choice is crucial. Carve your way through terrifying dungeons, dreadful forests and dark caves filled with horrific monsters to reap your rewards… or die trying. Sell your sword to anyone who can afford it, may they be city officials or corrupt cultists. You are paid to get results and not ask questions. Where will you draw the line? Gloomhaven Mercenaries Edition includes Gloomhaven base game and the Solo Scenarios: Mercenary Challenges DLC. CONTENT: * 17 unique mercenaries, each with their own playstyle * A deep and challenging card-based combat * Over 1000 abilities to combine * 280 unique scenarios divided in two separate campaigns * A branching narrative with lasting consequences * 50 dreadful enemies & bosses * Solo and online Co-op up to 4 players * Crossplatform multiplayer The Solo Scenarios: Mercenary Challenges DLC offer 17 nightmarish scenarios, each only completable by a specific mercenary and rewarding them with powerful and tailormade items.