Girls of the Tower: Journey To Chaos
This DLC includes the following new content: – A brand-new game mode: Path of Chaos. Some defeated enemies and bosses can now be recruited as companions. – 5 new bond types to further enrich team-building strategies. – New mechanics: Chaos Value and Chaos Coins. Players can freely choose different development paths, unlocking a variety of unique playstyles.