Ghostrunner 2 Season Pass
The ultimate Ghostrunner 2 expanded experience featuring all post-launch DLC content. The Ghostrunner 2 Season Pass includes 4 cosmetic DLC packs and 1 unforgettable game mode. Each cosmetic pack contains 3x Sword Skins, 3x Hand Skins, and 1x Motorcycle Skin. That’s 28 unique skins! Buy the Season Pass today and lock in all the Ghostrunner 2 post-launch DLC content for less! Buy the Ghostrunner 2 Season Pass to lock-in all 4 cosmetic DLC packs including the Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack, and Anniversary Pack, plus the Endless Moto Mode for less. The Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack, and Endless Moto Mode are now available and included in the Ghostrunner 2 Season Pass. Season Pass is included as part of the Ghostrunner 2 Brutal Edition. *Ghostrunner 2 game not included.