GGST Season 3 Characters Additional Colors
An additional color pack including 6 colors for the 4 additional characters of GGST Season 3 (total of 24 colors). ■4 additional characters from Season 3 「Johnny」 「Elphelt Valentine」 「A.B.A」 「Slayer」 *Purchasing the main product is required to access this content. You will also need to have downloaded the latest updates. *More information about this content can be found on the website. *The colors for unreleased characters will be delivered at the same time as the character. *You will need to have purchased the DLC characters to use the colors in this pack.