Gena Legendary Pack
Feel the edge of technology on the street basketball! The last member of Re:Union, Gena is here! This Package includes: - Character - Gena (P4) - 500 Points - Gena Hair No.3 - Gena Theme No.3 - Gena Nametag - Gena Growth Box Ticket x40 - Gena FS Black Pack x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Gena, Gena is exchanged for certain amount of points. *Upon purchasing, you cannot purchase Gena Efficient/Character Pack DLC.