Gearshifters
An arcade-action shoot-‘em-up rogue-lite. Steer, drift, spin, smash and gun through waves of enemy vehicles. Go to war against extreme-machine bosses. Build up and tune your tactical loadout of car mods, defences and weaponry for each treacherous transport mission. Drive. Destroy. Get Paid. Upgrade! DRIVE and DESTROY. Employ precision control and expert driving skills to race rings around foes, dodge incoming projectiles, and unleash intense attacks. High-octane action at every turn, slide, and spin. MEGA-VEHICLE BOSS BATTLES. Defeat the lawless factions that dominate dystopian future Europe, and take down their insane, heavily armoured boss machines. GET PAID and UPGRADE! Tackle dangerous delivery missions to ensure the safe arrival of precious cargo. Get paid, and modify your car with offensive, defensive, cosmetic, and performance-based customisations. EXPLOSIVE DELIVERY. Expand your territory across the post-apocalyptic continent. Only the most skilled Gearshifter can take on the most perilous routes and reach the mysterious Citadel. - High-intensity physics-based top-down vehicle combat. - Procedurally-generated roadways and enemy waves. - Fight across 27 stages through 9 environmental zones, each with its own faction and complement of opponents. - Customise your combat vehicle with over 100 randomly-unlocked upgrades. - Story arc across five acts. - Standard, Arcade and Deadly (perma-death) game modes. - Vibrant top-down 3D world. - Original soundtrack. - A range of accessibility options.