FUTURE AERO RACING S ULTRA
Enjoy of fast and futuristic arcade races in FAR S ULTRA. Win the desired gold cups in the 5 championships of F.A.R. S ULTRA. With 5 levels of difficulty a total of 25 cups are waiting for you. Show who is the best driver along 15 exciting circuits and face off the most adverse weather conditions such as rain, snowstorms and sand tornadoes. Increase your pilot level, unlock the 10 teams and overcome the 30 challenges that FAR S ULTRA has prepared for you. Compete against yourself in the Time Attack mode or have fun with up to 4 friends on the split screen in Custom mode, where you can set up your own championship. Hours of fun are wait for you at FAR S ULTRA. Support Xbox Play Anywhere: Yours to play on both Xbox one and Windows PC at no additional cost!