Funtoon's World Demo
Funtoon's World is amazing adventurous game with 25 Levels. Get Ready to enter Funtoon's World with amazing Excitement in each Level. Get Ready to face different monsters and earn as much coins as you can to get highest score. Features -25 Diffterent Levels in the Game. (Demo Version have 5 Levels to play) -8 Different Characters available in the Game. (Demo Version has 3 Characters) -Different Powers used in the Game. -Collect Coins and save yourself from monsters to get best score. -Multilanguage support provided in the Game. Note: Both Controller and Keyboard are supported. (Keyboard Keys: Up / Right / Left arrow Keys to control character and Space bar Key to Fire.