Funko Fusion - Mega Man Pack
You won't feel the blues when the heroes and villains of Mega Man rock into Funko Fusion! Fight for everlasting peace as the aloof and mysterious Proto Man, or vie for world domination with the undeniable genius of Dr Wily.