Fuga: Melodies of Steel - Fantasy Costume Pack
This costume pack features the 12 members of the Taranis crew in fantasy-based attire. You can modify what the children are wearing under "Change Costumes" in the Options menu. Contents: Fantasy Costumes for Malt, Mei, Hanna, Kyle, Boron, Socks, Chick, Hack, Sheena, Jin, Wappa, and Britz (can be used during intermission and expedition)