FS25: JCB - WFT (PC)
Before you fire up the world’s fastest tractor, the JCB - WFT, be sure to double-check that seatbelt! Holder of the Guinness World Records title with a top speed of 247 km/h (153 mph), this showcase of British engineering is now available to drive in Farming Simulator 25. Powered by a highly-modified six-cylinder JCB Dieselmax 7.2-litre engine (pushing over 1,016 hp) and a hybrid boost pairing a larger turbo with an electrically driven supercharger, it’s built for extraordinary performance. This isn’t a utilitarian workhorse anymore; it’s a purpose-built speed machine.