FS22: Mack Trucks - Black Anthem (PC)
With the Mack Black Anthem for Farming Simulator 22, you haul in style and all in black: The iconic American truck by Mack Trucks is bursting with strength and style, built for your extended farming operation. Enjoy the authentically digitized design of the Black Anthem, and get your produce on the road!