Frozen Rune (Xbox Series)
Frozen Rune is a challenging 2D platformer with 30 levels full of traps and obstacles designed to test your precision and skill. The goal is simple, but far from easy: collect the powerful Ice Rune to open the magic door and advance to the next level. Each stage introduces new progressive challenges, where a single mistake is costly — if you take damage, you must restart the level. This mechanic increases the intensity of the experience, turning every achievement into true overcoming. Frozen Rune is an invitation for those seeking a game of pure skill, challenge, and the satisfaction of conquering obstacles with determination.