Forza Horizon 5 Treasure Map
Having trouble finding those well-hidden Bonus Boards or Barn Finds? Purchase the Forza Horizon 5 Treasure map to reveal the exact location of all Bonus Boards and Barn finds in the main game and its expansions (as these become unlocked through gameplay). Once purchased, open the game map screen and activate the Treasure Map to reveal hidden items.