Forza Horizon 5: Acceleration Car Pack
Start those engines and floor the gas pedal. The Acceleration Car Pack brings 4 racers built to reach huge speeds in very little time. This pack includes: 1967 Shelby GT 500, 2021 McLaren Sabre, 2022 Ford #4 Pro Electric Supervan and the 2019 Ginetta G10 RM.