Formula Retro Racing
Formula Retro Racing is a retro style arcade racing game that’s influenced by the classic arcade racing games of the early 90’s. Featuring fast and exciting gameplay, crisp low poly visuals, retro soundtrack and high speed action. Race through a diverse range of tracks across various game modes to beat your personal best times and compete in the Formula Retro Racing leaderboards.