For The King - Lost Civilization Adventure Pack
Explore the mysterious Jungle Falls and uncover the secrets of an ancient civilization in this thrilling adventure pack. Includes the new jungle realm, arena battles, wands and dual wielding, two new playable characters, and tons of unique enemies and loot.