FOR HONOR - Standard Edition
MASTER THE ART OF BATTLE Feel the power of every strike with the highly technical Art of Battle control system. Wield your blade according to your style: swift Assassin, tanky Heavy, versatile Vanguard, or technical Hybrid. A NEVER-ENDING GAME Enjoy an ever-evolving experience with more than 30 heroes, five factions, 18 maps, seasonal events, thousands of gear items, cross-platform play, and more! PERSONALIZE YOUR HEROES Unlock rewards and customize your heroes with thousands of different weapons, emblems, and more! MEMORABLE STORY CAMPAIGN Storm castles and fortresses in massive battles and confront bosses in intense duels. Choose the Ultimate Edition to get the best experience, with 12 additional heroes!