Football Mini Stars
Enter a colourful world that's looking for a new football star! Defeat your opponents with your amazing skills and take the cup home! Get through the tutorial, master the game controls and choose your team to start your football career. Defeat all your opponents while collecting achievements and have fun with the different game modes. Become the biggest football star!