Located in Minnesota, Lake Dylan is over 2000 acres with 11 different species of fish to target and contrasting environments to explore. From docks and jetties around semi urban areas of the lake to agricultural and forest shorelines, trolling around the perimeter of this lake offers lots of variety. The main body of the lake shouldn’t be ignored either with significant depth changes in open water as well as islands with houses and structures to target. As well as containing trophy-sized bass to over 8lbs and Northern Pike in excess of 45lbs, this lake also contains giant Muskie, Tiger Muskie and Longnose Gar with the Muskie growing to a huge 53lbs. With such a vast lake and huge fish to target, your skills and the strength of your equipment is going to be tested to the limit!