Farm Frenzy: Refreshed
The time has come for the legendary game to get the second life. Farm Frenzy is back and it’s for real — the world famous arcade time management sim franchise is coming to consoles for the first time as a special Refreshed Edition! Time to get your own virtual barn with plenty of livestock to take care of. Everyone's favorite casual «farming game» appears before players in a new guise to give a unique experience of the most exciting and popular economic simulator! This time, «Farm Frenzy» came out in three-dimensional space, and all this in order for you to get the maximum pleasure from the game! Trust us, you’ve earned the luxuries of farming daily leisure. Features: Farm management — you own a great ranch, but it needs to be cleaned up. Set up a cozy barn for your animals, upgrade warehouses, and get daily bonuses. Available in 3D — advanced 3D graphics with dynamic changing of the time of day and lighting for a complete immersion in rural life. Changeable weather and seasons — forecasters report a sharp change in weather and even the season! On a sunny day, the grass on the level disappears much faster and needs to be watered all the time! And when it rains, the grass grows without water. In autumn, the wind carries away not only the leaves but also your harvest. Be sure to gather it immediately when ready! And in winter, animals need your care and warmth. Cats or dogs? — Both! Take your pets with you! Pets can help you drive away predators and collect food. Dogs will protect your animals from bears. And cats will help you gather resources – from eggs to cakes. Your own production — make various products, trade with the city, and achieve goals. Use the coins you earn to buy even more animals!