Liberate Hope County from a fanatical doomsday cult led by Joseph Seed and his family in this open world first-person shooter set in the heart of Montana. EXPLOSIVE AND VISCERAL COMBAT Fight against the cult using a massive lethal arsenal or deadly stealth takedowns. From signature melee shovels to heavy rocket launchers, use every tool at your disposal to dismantle Eden’s Gate in bloody combat. EXPLORE A DYNAMIC OPEN WORLD Explore the vast Big Sky Country by land, air, and water. Pilot planes for aerial dogfights, drift through farmlands in iconic muscle cars or ATVs. The world reacts to your every move as you liberate Hope County your way. RECRUIT YOUR SQUAD Never fight alone. Recruit Guns for Hire, specialized rebels for tactical support, or Fangs for Hire like Boomer the dog and Cheeseburger the bear to scout, distract, and maul enemy squads. PLAY THE FULL CAMPAIGN IN CO-OP Experience the entire journey alone or with a friend in 2-player co-op. Coordinate your tactics, share your arsenals, and reclaim Hope County together. Internet connection, Ubisoft account and Microsoft Account required to access online features.