Fallout 4: Creations Bundle
Celebrate a decade of Fallout 4 with the Fallout 4: Creations Bundle! Over 150 Creation Club items, featuring unique weapons, power armor sets, building packs, paint jobs, one of a kind homes, and even have Dogmeat take on the appearance of another breed, to enrich your journey through the Commonwealth.