Faircroft's Antiques: The Mountaneer's Legacy Collector's Edition
It's summer in the French highlands for Mia Faircroft! Discover a picturesque mountainside town in this Hidden Object game. Explore breathtaking locations, restore priceless treasures, and help out the various residents of Mont Cache! When Mia Faircroft gets a new assignment to Mont Cache, she expects to find a tranquil haven in the mountains. But the town has changed since a famous resident's passing, and the townspeople will need all the help they can get! Once Mia's grandmother arrives with a surprising companion, it's up to you to work together to breathe new life into the community and preserve its legacy! Do you have what it takes? Find out in this exhilarating Hidden-Object Puzzle adventure! - Enjoy six additional chapters set after the main story! - Explore two bonus locations to help a budding romance! - Tackle 30 new levels!