Face Bundle
A set of 3 different face styles. Refresh your mood with a different-looking face than usual! Our face bundle is reasonably priced! Don't miss out! The Face Bundle includes: - Long Face - Chiseled Face - Thin Face *Notes The products included in the set above can also be purchased individually. Please be aware of duplicate purchases. This DLC product is not eligible for duplicate refunds, even if you already own the components, so please be sure to check before purchasing.