Eville - Kaif Pack
​​Become Kaif, the wanderer of the salty wastes, who has come from afar to spread chaos and add a pinch of saltiness. The Kaif - Wanderer of the Salty Wastes Pack includes a bundle of different cosmetic items to wear and use in Eville. Avatar: Kaif Including variations with and without hood. Back-Item: Salt Staff This staff channels the mythical energy of saltiness. Accessory: Salt Shaker This mythical shaker contains salty tears of those who tried too hard. Loading-Screen: Kaif Concept Art Envision the saltiness. Not eligible for refunds.