Experience all of EVERSPACE 2 in one package with the EVERSPACE 2: Galactic Edition. This bundle collects all purchasable EVERSPACE 2 game content into one easy purchase. This bundle contains: - EVERSPACE 2 Experience a 30 hour adventure in this fast-paced single-player spaceship shooter with exploration in space and on planets, tons of loot, RPG elements, mining, and crafting. Explore an exciting sci-fi story set in a vivid, handcrafted open world full of secrets, puzzles, and perils. - EVERSPACE 2: Titans The Dreadnought and Leviathan have arrived in Cluster 34. Collect new weapon and gear sets by tackling massive repeatable challenges. Discover two exciting storylines alongside a cast of new and returning characters! - EVERSPACE 2: Wrath of the Ancients The Ancients have awakened! Their wrath has laid waste to human settlements in Cluster 34, and the path of destruction leads to the Okkar Homeworlds. Take flight in this massive expansion containing a post-game storyline, exciting side quests, four new star systems, new weapons and gear, and the Wraith starfighter. - EVERSPACE 2: Supporter Pack The EVERSPACE 2 Supporter Pack opens up new cosmetic options for series megafans to customize ships. Contains more than 50 customizable additions including adjustable ship skins, decals, engine and thruster effects, and cybernetic glow lighting options.