Espresso Tycoon & Thief Simulator
This bundle includes: Espresso Tycoon - Create your brand, decorate your coffee shop, manage your employees and take care of your customers. Use the Coffee Editor to create unique coffee recipes, order deliveries and collect popularity points. Build an entire coffee business and complete all missions! Thief Simulator - Become the best thief. Gather intel, steal things and sell them to buy hi-tech equipment. Do everything that a real thief does.