Escape Academy Deluxe Edition
Enjoy the expanded Escape Academy experience with the Escape Academy Deluxe Edition! Play over 20 masterfully hand-crafted Escape Rooms in this Deluxe Edition bundle. Includes: Escape Academy base game + Season Pass. Season Pass Includes: Escape from Anti-Escape Island (available Fall 2022) and Escape from the Past (available Spring 2023). You've just arrived at Escape Academy, a school where promising students train to become the ultimate Escape Room Master. Play over a dozen masterfully hand crafted rooms, designed by experienced experts in the field of REAL LIFE escape rooms. Experience the entirety of Escape Academy alone in single player OR through two player co-operative play. Available in local or online splitscreen. Explore the campus of Escape Academy and get to know the faculty, a colorful cast of characters, each an expert in the art of Escape. And some with secrets yet to be uncovered... Featuring Music and Sound Design by the one and only doseone (Gang Beasts, SLUDGE LIFE, Disc Room, Enter the Gungeon).