Endless Legend - Inferno
NEW VOLCANIC TERRAIN Lava Terrain is inhospitable, but what it lacks in food it more than makes up for in industry, science or dust. It is a rough starting position for most species, but if leveraged properly it can quickly turn middling cities into powerful production centers. Along with this new savage land, we are also adding new “Volcanic Anomalies” providing even more incentives to venture into these barren hellscapes.