Empire of Sin - Make It Count
There’s more than one way to build an empire! Make It Count is the first major expansion for Empire of Sin, adding a new playable boss to the rogue’s gallery of Chicago: Maxim Zelnick, the “Mob’s Fixer.” Zelnick brings new combat abilities, talents, and a string of ways to expand your empire. He arrives alongside the Fixer gangster profession, Loan Shark racket, additional missions, weapons, events, and much more.