DYSMANTLE: Pets & Dungeons
Embark on a mysterious journey to unravel the enigma of the talking animal statue, OSIRIS. Explore the dangerous dungeons scattered across the island, and find various endearing pet companions. Delve deep into the secrets of the pets and their origins, as you uncover the hidden past of the island. "Pets & Dungeons" is the perfect expansion for both seasoned veterans and newcomers alike, offering hours of exploration, puzzle-solving, and heartwarming companionship. NOTE: To start the questline for the new content, you'll need to find a dog house.