DUCKSIDE: First Flight Starter Pack
Rule the skies in style with the DUCKSIDE First Flight Starter Pack, a free customisation pack! 6 First Flight Themed Hats: - Airline Pilot, Fighter Jet Pilot Hat, Small Plane Pilot Hat, Navigation Lights Hat, “Multitasker” Hat (For ducks who do it all), “Burger” Hat (Because flying makes you hungry). 2 Cozy Nest Customisations: - “Paw” Nest and “Pool” Nest 2 Xbox-Only Exclusives: Green-Themed Small & Big Storage Crates, and a Green Door Base. Get your duck geared up for some high-flying adventures with six unique hats, two nest skin items, and show your colors with exclusive themed customisations for some of the most essential items in DUCKSIDE. This pack will make your duck the envy of the flock. Check the mirror at Merchant's to dress to impress! See you in the skies!