DREDGE - Complete Edition Upgrade Bundle
The DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle nets together all three DLC packs for DREDGE, a critically acclaimed single-player fishing adventure game with a sinister undercurrent. The DREDGE: Complete Edition Upgrade Bundle features: The Iron Rig The Iron Rig introduces a new constructible town to your DREDGE adventure. Uncover ancient disturbances and craft advanced equipment, items and gadgets with the help of new acquaintances. Progress always comes at a price. The Pale Reach Take your DREDGE adventure into unchartered territory. Explore icy waters that hide more than just fish, sell your discoveries, enhance your boat, and unravel a bitter betrayal, dredging up long-buried mysteries from this frozen land. Blackstone Key The mysterious workshop on Blackstone Isle is locked tight. Inside are otherworldly creations, products of cruel machinations by the previous occupants. Now they lie idle and abandoned. With this key you can put them to some use.