DRAGON BALL FIGHTERZ (Windows)
DRAGON BALL FighterZ is born from what makes the DRAGON BALL series so loved and famous: endless spectacular fights with its all-powerful fighters. Partnering with Arc System Works, the game maximizes high end Anime graphics and brings easy to learn but difficult to master fighting gameplay. 3vs3 Tag/Support Build your dream team and sharpen your skills to master high-speed tag combinations. Thrilling Online Features Ranked matches, interactive lobby, crazy 6-player Party Match... There is something for every taste! Exclusive Story Mode Discover a never-seen-before scenario featuring Android 21, a brand new character whose creation was supervised by Akira Toriyama himself.